Kontrolki EPC i silnika nie gasną... brak mocy i wolnych obr

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • dnu
    Classic
    • 2010
    • 15

    Kontrolki EPC i silnika nie gasną... brak mocy i wolnych obr

    Zamieszczone przez Pidziek
    Zamieszczone przez xtremesystems
    przy pomiarze oleju na zimno po nocy jak wszystko splynie mam mniejszy poziom niz po jezdzie gdy olej jest cieply (pomiar 10 min po wylaczeniu silnika) . przeciez syntetyki maja slaba rozszerzalnosc cieplna a dodatkowo przez 10 minut wszystko z filtra nie splynie
    Nic innego jak rozszerzalność cieplna.
    Sam uzywam syntetyków i mam rozrzut zimny-ciepły jakieś 1mm na bagnecie.
    1mm moge zrozumiec ale nie prawie pol bagnetu
  • ARobert
    Rider
    • 2008
    • 254
    • Octavia II (1Z3)
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #2
    Kontrolki EPC i silnika nie gasną... brak mocy i wolnych obr

    Dzisiaj dopadło i mnie. Miesiąc jak skończyła się gwarancja i auto zaczyna niedomagać. W drodze do pracy zapaliła się kontrolka EPC i silnik stracił moc. Jakiś czas jeszcze reagował na pedał gazu ale w końcu zgasł. Kilka ponownych uruchomień i jakoś dotoczyłem się d pracy. Po którymś odpaleniu przestała gasnąć kontrolka z symbolem silnika obok EPC ..czyli pala się teraz cały czas obie. Powrót z pracy w podobnych okolicznościach tylko obie kontrolki cały czas od początku zapalone. Chyba zrobiłem błąd jadąc do domu zamiast do serwisu bo teraz to zupełnie nie wiem co dalej zrobić... laweta czy jechać o własnych siłach ??

    Komentarz

    • ufo
      L&K
      • 2008
      • 1475
      • Octavia III combi (5E5)
      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

      #3
      Zamieszczone przez ARobert
      laweta czy jechać o własnych siłach
      ja bym wezwał lawetę. możesz więcej narobić bigosu jak już jest męcząc go dalej.
      ale zanim to zrobisz, spróbuj podpiąć się pod kompa, jeśli masz taka możliwość. może wywali ci usterkę/błąd.

      Komentarz

      • ARobert
        Rider
        • 2008
        • 254
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        ..nie obyło się bez wizyty w ASO. Błędy wywołała przepustnica (...przymarzła ?? ) i pomimo rozgrzania silnika układ już jej podobno nie akceptował. Za usługę kasowania błędów i kilka minut pracy z komputerem przyszło zapłacić ponad 200PLN.... cena wydaje się abstrakcyjnie wysoka jak za taki drobiazg.

        Komentarz

        Pracuję...